vrijdag 28 augustus 2009

Engelse cocker Toby, 14 maand, Winksele




Hallo,
Ik ben Toby, een Engelse Cocker van bijna 14 maand.Ondertussen ben ik bijna één jaar bij mijn baasjes en en heb ik al veel geleerd en ben ik gegroeid tot een prachtige hond. (zie bijgvoegde foto; een echt fotomodel)Dat ik een prachtige hond ben krijgen mijn baasjes dagelijks te horen.Verder ben ik nog nooit ziek geweest en ben ik een echte knuffelhond, zelfs een schoothond geworden.Natuurlijk ben ik ook een echte speelvogel. Rennen in de tuin is mijn favoriete bezigheid en verder is er geen enkele vijver of zee veilig voor mij.Dat ik een jachthond ben zullen de poezen van de buren ondertussen ook wel al weten en verder mag er in de tuin geen vogel komen, zelfs de reiger jaag ik de stuipen op het lijf.
Natuurlijk willen wij langs deze weg iedereen een vreugdevol, gelukkig en gezond 2009 toewensen.
Groetjes van Toby en zijn baasjes uit Winksele
Meer info over deze cocker Engelse

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"